PT- GRUPPER

LÖPNING & LÖPSTYRKA

TORSDAGAR 18:00  

    • VECKA 24- v28

    Att springa tillsammans är både kul och utvecklande. Vi träffas på torsdagar kl. 18:00 i Rankås och springer långa eller korta intervaller, fartlek och backträning allt för att ni ska få ut så mycket som möjligt av er träning och få ökad motvation och kunskap . Varje vecka kommer vi har olika teman på dagens pass för att ni ska få så mycket variation av er löpning och på så sätt utvecklas.

    Alla är välkomna oavsett om du vill förbättra din löpteknik, förbättra din kilometer tid eller behöver motivation för att komma igång med löpträningen eller bara vill träna med ett gäng likasinnade och ha riktigt roligt! Du behöver ha kondition till att kunna springa ca 1-2 km för att du ska kunna få ut så mycket som möjligt av din löpning.

    Det finns här två olika alternativ att välja på:

    Alternativ 1

    5 veckors löpträning med olika teman varje vecka

    Träningsprogram med 2-5 pass i veckan allt efter dina egna mål.

    Gemensamt löparpass 1 gång i veckan

    Tester innan och efter för att mäta utveckling

    Kostrekommendationer för ökad prestation.

    Daglig mail- kontakt för den som önskar.

    Pris: 650 kr

    Alternativ 2

    Du betalar en engångs avgift efter varje pass som du är med på.

    Du får då 1 h löpträning med veckans tema.

    Pris: 50 kr per pass.

    För anmälan eller frågor kontakta:

    Kontakta: HELLENSPT@outlook.com

    Mobil: 076 174 04 14

    • ww.hell-en-se.webnode.se

    Funktionell träning 


    • Vi kommer att köra träningspassen utomhus i olika miljöer allt för att du ska få inspiration till vad du än befinner dig till att kunna köra dina träningspass
    • För dig som vill få enkla pass som du kan träna inne/ute/hemma och när du inte har mycket tid.
    • träningsprogram med 2-4 pass i veckan ( 30 min- 60 min) allt utifrån dina förutsättningar och mål
    • kostrekomendationer för att få ut så mycket som möjligt av sin träning, vad mår du bra av vad mår din kropp bra av vad behöver din kropp för att du ska orka med vardagen. 
    • hur gör vi smarta val? Hur får vi till träningen i vardagen? 

    skicka mail vid intresse